godnatt små kamrater na nana nana... pling pling och mormors fina stämma.

besatt av en hatt. tonårshatten och fylleratten.
tut tut här kommer tåget. DÖD. but still alive.

Jag kanske borde tella you guys
att jag skriver såklart för att det är kul och är medveten om att det ibland måste rimma på ful-t.
sorry florida och nu ska jag sova

barndomsminnen.

ni är som Lilleskutt. fattar och förstår ingenting. jaaaamé!

Ibland så undrar jag


vad som är värt
och ovärt

inget svar.



Vill sätta upp denna på min vägg och en massa annat fint och halvbetydelsefullt.

kyssar och fotavtryck

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0