SVART PÅ VITT. FAST NU ÄR JU VÄRLDEN RÄTT SÅ FÄRGGLAD.

Det är helg. Pulsen saktar ner och hela världen står still för en dag eller två. Jag gick ut igår i endast en batikklänning och log som ett fån kvällen lång, dessa dagar är som gjorda för att skratta och le.

Idag ska jag ut på landet till min käraste Noomi. Vi ska dricka kaffe och se på stjärnorna. Imorgon bär det av mot huvudstaden för att gå på Skansen med kärasten och hennes lillasyster. Vi ska glo på vargar och björnar för att det är mysigt.

Nu ska jag packa mina kläder och lämna boet för att vandra emot bussen! Kyss och Smek på er

image description

Jag sover på den finaste platsen. Kolla träden utanför liksom, åh så vackert. Ser ni stjärnan uppe i hörnet? Den finns där för att i stan så syns inte sjärnorna och jag gillar sjtärnor så jag gjorde min egna. Monkinallarna är söta, fastän dom är fula.


kyssar och fotavtryck
Postat av: Selma Johansson

Du är så rolig syrran!

2012-05-12 @ 16:35:19
Postat av: Olivia

Åh. Vad söt du är!

2012-05-12 @ 17:24:45
URL: http://oliviasdiary.blogg.se/
Postat av: louise

åh wow, vilken underbar sovplats. och vad fint det låter att åka ut på landet

(dinsysterärdensötastenågonsin,angåendedentidigarekommentaren)

2012-05-13 @ 17:27:51
URL: http://captureddreams.se

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0