SUPA-SKALLEN-AV-SIG-HELGEN

Folk tömmer sig på känslor. Så olyckligt lyckliga.

Valborg. Supa-skallen-av-sig-helgen. Jag gillar den inte men faktiskt lite. Man kan skylla allt på sitt fyllehuve, även ifall man är nykter som en.. något. Det är lite roligt, nästan som första April fast inte officiellt. Alla ljuger lite den här dagen tror jag. Om hur roligt man har haft det, hur full man blev, hur mycket folk det var osv. Jag vill inte tillhöra generationen av Blogg-bråk och fjortisfyllor. Tråkigt. Raggare vore ju lite roligare. Tänk att vara raggare.. Jag ska nog köpa en Epa-traktor. Halvvägs till bondraggare. Gillare ju.
Min valborg har varit alldeles fri, underbar, rolig och kontrollerad. Inget gick snett. Och det som gick snett blev ju bara roligt.
Jag sov två timmar förra natten. Jag har inte kraschat även om jag drack massa energidryck och proppa mig kakor i mjölk och jordgubbar. Det var så mysigt. Och ingen kunde se oss.
Vi stal en kaffekokare men lämnade tillbaka den på morgonen. Vi hoppade ut genom fönstrena och fångade våra heta rövar på bild. Så heta. Vi hade det lite för roligt helt enkelt. En sådan helg man bara inte glömmer.. Typ så. Jag insåg även att jag kan hjula och att min brun-utan.sol fungerar även ifall den var billig skit från något annat land. Jag har även insett att tjejer har en tendens att bli lite feministiska när de umgås bara tjejer för länge. Det är ju farligt.
Juste. Jag sov på en fårtölj bredvid en väg också. Det var förvånansvärt inte kallt och mysigt. Vi satt där och drack inte kaffe, däremot åt vi russin och nötter. Kollade lite på stjärnorna men somnade rätt så fort. Mysig natt. Mysiga nätter. Varför tog helgen slut?

Ni behöver inte läsa det här inlägget för det var svammel. Notera att jag inte säger att jag inte talar sanning.. Bara att jag svamlar om väldigt ointressanta saker. Typ om mitt liv. Om ett liv. OMELETTLIV. Nu snodde jag ett internskämt. Skåda min dryghet..

Jag känner att det var något mer jag ville säga men jag kommer inte på vad så det får flyga iväg. Jag är trött om ni skulle fundera över varför den här bloggen suger ooch varför jag har en skjorta som jag alltid vill knäppa upp och visa mig. Bara för att knapparna låter så härligt när de knäpps upp. Beroendeframkallande.

image description


kyssar och fotavtryck
Postat av: edel

detta är du:

http://edelrosebud.blogg.se/images/2012/407322_226964674053544_114993511917328_502729_1752508381_n_200956410.jpg

2012-05-02 @ 20:48:04

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0