spännande med sommarlov

oooOoooOooo- ogräs.

Jag är inte i närheten av mogen och lyssnar på kristen barnlovsång. typ. känner mig som en nia med högsta betyg. NAT. men mitt liv är kul ändå, så länge jag kommer in på katte och slipper dö på fyrisskolan. ärligt.. kommer jag in där kommer jag gråta floder hela sommaren och göra allt i min makt för att få byta skola. ja, jag ångrar mitt andrahandsval. mycketmycketmycket om sanningen ska fraaaam.

Cyklar är underbara och jag går som på nålar för att min inte ska gå sönder på någe vis. har sån otur när det gäller cykel.

kyssar och fotavtryck

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0