Sol, vind och vatten

Jag lever rätt så gött. Det är rätt så gött med sommar. Jag tänker skapa den BÄSTA sommaren någonsin. Någonsin!
Jag är en sån som börjar gråta när livet verkligen leker. När solen skiner, Ted Gärdestad sjunger om den oskyldigt blå himmelen, en ljusbrun bränna börjar synas och jag kan cykla var jag än ska. Åh. Åh. Åh. Tror jag är kär i svensk sommar. Det är det bästa som finns!
Hög på livet som vi kristna ibland säger. Det låter lite töntigt men ibland är man ju det.
image description

kyssar och fotavtryck
Postat av: Edel

Teddis:D

2012-05-27 @ 22:54:45

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0