RÄTT SÅ ROLIG ÄNDÅ...

Jag kan förstå att mina läsare knappt är fler än 100 - 196. Minus och inte något annat. Det blir fyra läsare för er som är ree. Skoja, det är ju jag som går i mattegrupp två..

Iallafall. Kolla inlägget under.. Är jag känslomässigt rubbad? Om jag kan säga så i detta fall... Hur kan jag börja gråta för det där och sedan blogga om det? Är jag störd på något vis, kan hända.. Inte helt ologiskt när man tänker efter.

Jag fick nästan min lärare att börja gråta idag. I'm evil person och imorgon har jag planerat en ursäkt där jag inte påstår att jag ångrar vad jag sa utan usräktar mig för att jag betedde mig så barnsligt och klumpigt. Har, om jag ska vara en sån där ärlig person, lite dåligt samvete. Det var ju trots allt den sista lektionen någonsin med henne.. Öh.
Klanto!

Jag skrev en biologiuppsats på endast en timme nyss. SCORE! Slipper jag sitta hela helgen lång med den och kan koncentrera mig på att hitta en sak jag behöver till min ursäkt och skriva en makalöst bra religionsuppsats för att få ett MVG. Hatar nian. Älskar nian.

Jag sprang två kilometer på 09.18 minuter och kände mig som en atlet. Sen cyklade jag hem på en kvart och undrade om jag möjligtvis kan ha fått superkrafter under dagen.
Jag tänker cykla överallt i sommar. Vägrar buss. Om jag inte ska till typ Göteborg eller något annat långtbortistanställe. Då tillåts jag ett miljdödande fordon.

Nu ska jag sova för att imorgonbitti måste jag fly innan solen gått upp. nästan iallafall. nu ska vi inte ljuuuuuuga

Och oh juste! Jag hängde bokstavligt talat med två sköna pöjks idag. Vi hängde på plankor i Årstat där vi planerar att sova i sommar i hängmattor under EUK som förövrigt kommer bli asbra. I got a feeling liksom...

Ugglor. Hmm de är rätt så intressanta.


kyssar och fotavtryck
Postat av: Edel

Du är en atlet!

2012-05-30 @ 23:44:25

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0