MORGONSTUND HAR GULD I MUN

Jag är på bra humör idag, brukar vara det men idag så har jag noterat det. Igår log jag när jag kom till skolan och jag försökte sätta ljus på folket där. Det gnistrade lite, vill jag tro iallafall.

Jag ser på en film där huvudpersonen ser ut som en äkta amerikansk snygging. Film asså, så overkligt. Han heter Hank också, vart är världen påväg. Alla dessa ideal.

Jag är typ proffs på att skriva fel med punkter. kul. igt.

Jag har bara två planer idag.
*Sola
*Melodifestivalen

Jadu.. Kollar man ut genom fönstret så verkar den första planen har skitit sig.. Hatar väderförändringar. ibland.

Vilket fruktansvärt tråkigt inlägg. Ingen ursäkt.

kyssar och fotavtryck

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0