LOOK I GOT TWITTER

Jag har börjat använda twitter. Har inte den blekaste aning om vad man gör där så jag twittrade något bara och känner mig nu som ett ree. Kul.
image description
Funderar på att radera den och ta bort kontot. Jag är ju bara pinsam.

kyssar och fotavtryck
Postat av: edel

vaddå, man får ju skriva vad man vill, det är inte som facebook, här väljer man vilka man vill följa och inte, följer folk dig, gillar de det du skriver. man kan ju inte vara ree om man bara skriver det man själv har lust med. då kör man bara sin egen grej. men du har ju tagit bort ditt konto såg jag

2012-05-29 @ 14:43:55
Postat av: Viktoria

Hahaha, kan du sluta att vara sååå skön!

2012-06-23 @ 15:16:53
URL: http://wikkis.blogg.se

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0