imorgon ska det tydligen regna men jag vill tro på sol

Ibland orkar jag bara inte. Jag sitter där och kollar mig själv i spegeln och vill förändra allt men ändå inget. Jag vill färga håret brunt och pierca septum men sekunden efter vill jag inte det. Jag vill bort. Jag vill gå festivaler. Jag vill skriva dikter. Jag vill komma i form. Jag vill inte träna. Jag vill börja jobba. Jag vill så himla mycket. Jag vill lära mig fota. Jag vill plugga. Jag vill vara stolt över mig själv. Just nu känner jag bara ingen ork. Jag är varken nöjd eller inte nöjd. Jag är trött. Jag vill inte vara trött. Jag är trött på folk jag inte känner. Jag är inte trött på mig själv. Tycker jag får göra vad jag känner för. Jag blir irriterad på människor som inte fattar vinken. Jag gör precis vad jag vill. Jag vill inte göra olagliga saker så ni behöver inte oroa er. Jag vill dansa hela nätterna långa men jag vill inte skämmas. Jag vill även måla om hela mitt rum. Det ska bli vitt med massa fula och fina saker överallt. Om inte min mor gillar den ideen sover jag under stjärnorna inatt. Det vore lite najs att försvinna. Borta. Poff. Tillbaka. Jag lyssnar på bra musik, den är vårig och solig. Markus Krunegård får sova lite nu. Han är så ledsen. Jag är glad. Vill gärna behålla den här glädjen. Jag är oftast glad, inte så lätt deprimerad. Däremot dramatisk. Det är roligt att vara jag. Känslokall kan jag inte längre kalla mig själv men jag orkar inte bry mig om andra. Ego. Veronica Maggio var bättre för. Håkan sjunger att han var bättre för men jag kan inte riktigt hålla med. Han är liksom bra hela tiden. Håkan. Åh jag vill gå på hans konsert. Jag vill gå på Maggios också. Jag ska nog gå på båda. Jag vill även gå på Hultsfredsfestivalen. Åh dessa ord förmedlar sommarkänsla. Jag tycker om det men ibland är det lite skrämmande. Tänk på alla betyg. Tänk om jag har sänkt mig? Tänk om alla har höjt sig och plötsligt räcker inte mina medel till? Oj så jobbigt. Fyris skulle suga hästpung. Jag vill bara katte nu. Tänker mig i kattes korridorer. Flummar runt. Cyklar hem. Äter lunch på luthagens livs. Jag kommer sakna årstahallen. Det är sådana minnen. Tio kronorsveckan hela året runt. Kommer tänka på kärlek och små sexor som snattar. Idag åt Johanna (hej) philadelphiaost och baguette med någon. Jag fick flashbacks, ramlade nästan. Mitt nya ord är ramla. Tänk att ramla runt. Som Håkan. Håkan ramlar. Vilket rörigt inlägg. Jag har inte så mycket mer att säga förutom det att jag vill ut men jag vill först dricka kaffe och äta min mörkmörka choklad. Inatt vill jag rymma. Trotsar min trötthet och flyr så tidigt som möjligt. Tror jag gör det. Tar en promenad i gryningen och sätter mig vid åt för att äta en frukost. Dricka ännu mer kaffe. Jag gillar kaffe och jag gillar att babbla. Jag har en orangeheldräkt och den gillar jag också. Satan. Mitt kaffe är kallt. Jag lyssnar på någon konstig låt och den får mig att bli lite smått irriterad. Nu byter jag. Säkert är bra. Vi kommer att dööööö. Aah hon är bra.Nu ska jag lämna detta inlägg och ljuga om att jag ska plugga när jag egentligen ska kolla bloggar och dricka kaffe. Peta någon på sms och lyssna på kunglig musik.
HEJDÅ.

kyssar och fotavtryck
Postat av: förlåt för att jag är en läskig stalker/Edel

du fick brunt hår och septum. Hamnade i kattes korridorer och flummade runt. I kattes korridorer. det blev som man har tänkt men man tänker alltid att det inte blir som man tänker men ändå så blir det egentligen inte det vi egentligen ville och tänkte.

2012-12-15 @ 23:09:30

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0