EDELROSEBUD- EN SNART NERLAGD BLOGG

Vet ni vad det bästa med blogg är? Att se Edels kommentarer. Jag menar inte att de andra kommentarerna inte betyder lika mycket det är ju det att Edel kommenterar så himlans ofta och så himlans bra.
Jag kommer nog gråta en skvätt när du stänger ner din blogg. Den är ju så fin. Sabla fin för att vara precis.

kyssar och fotavtryck
Postat av: Edel

Jag ska inte stänga ner den bara sluta skriva. Sabla maj. Å vad jag blir glad när du säger så, ändrar nästan mitt beslut. Men bara nästan.

2012-05-08 @ 20:52:25
URL: http://edelrosebud.blogg.se/

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0