DET GÅR EN VIND ÖVER VINDENS ÄNGAR OCH JAG SKA SKRIVA EN SOMMARVISA MED SOL OCH BLOMDOFT SOM MELODI

Idag har det varit en alldeles sådan där jättebra dag. Jag har skrivit köplistor i timmar, glott på doktorsdokussåpa, druckit te ur livsnjutarkoppen, burit gummistövlar och lyssnat på somrig musik i svenskt väder. Underbar dag. Jag har funnit mitt nya favoritband, Sven Ingvars heter dom och är gamla gubbar som sjunger om fina jäntor. Finfint tycker jag att lyssna på. Andra femtonåringar instämmer nog inte (för vem lyssnar på sånt?) men seriöst, jag är trött på att vara hormonisk så idag är jag harmonisk. Förutom panikattacken jag fick när jag insåg att Katedralskolan kanske bara är en dröm, men den har funnits i mitt bakhuvud ett tag nu så den gills inte...

image description

image description

image description

Nu ska jag duscha i halvmörker, ses!


kyssar och fotavtryck
Postat av: HemkäraHanna

Vackra bilder!

Och Sven Ingvars är inte så tokiga, och jag hade samma åsikt som femtonåring, om det gills.

2012-05-11 @ 08:03:22
URL: http://hemkarahanna.blogspot.com

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0