BANANA LIKSOM (ETT INLÄGG MED MASSA SÅNAHÄR) SÅDÄR.

Jag läser en bok. *applåder* Den kommer med fina små visdomsord då och då. Ibland är de visa som visdomsord ska va men oftast bara godis. Godis är bra för er som inte riktigt hängde med där.

-Du är galen.

-Vi är alla galna kära du. Vi är viljelösa spöken som inte finner vägen hem.

Finfint.

Jag har (hör och häpna) (skoja) saknat att blogga! Eller inte saknat men det är nu när jag sitter och skriver som jag inser hur kul det är och hur mycket (lite) jag har att säga er som läser min blogg (elva pers som högst (forever (skojaaaa) alone) men det är en annan femma (eller vare en tia?)).

Under det såkallade minilovet så:
rymde (notera att jag egentligen bara tog kvällsbussen men det kändes busigt) jag till min käresta och hennes kusse.
Pluggade jag.
Tvättade heeeeela min garderob.
Firade mina inteallsgamla farföräldrars 40-åriga bröllopsdag (hurra och yay för dom).
Inte pluggade.
Solade (ytterst lite för jag orkade inte gå ut men det låter bra om jag säger att jag gjorde det...)
Inte tränade.
Panikade över allt och ingenting.
Åt god mat nästan hela tiden.
Sov lite men var nöjd ändå.
Festade inte förattjagärtuffändå.

Jag har en massa foton ifrån Skansen och annat men jag är för lat för att ladda upp dessa på min computer. Vi har ett inte ens ilandsproblem. Jag är bara lat. Behöver en pinne i röven eller vad man säger och om det ens används i sådana sammanhäng.

Långa tråkiga inlägg som ingen läser is the shit. Ye

kyssar och fotavtryck

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0