Alf och Lars- en berättelse om livet självt

Hur ska vi som inte vet skriva om någon som allt vet? Det blir en challenge. I sommar baby. Fast jag tycker vi kan börja lite innan... Typ ta en dag, eller kanske i sin enkelhet en rast, och börja tänka på dessa två. Våran bok... Alf och Lars.

kyssar och fotavtryck
Postat av: Edel

Duvet. Tonåringar vet ju allt. Tror vi. Så ljug och tänk inte på att vi inte vet något. För då vet vi ju allt. Typ. Det blir jätte bra! Världens finaste bok...

2012-05-14 @ 20:58:54
Postat av: edel

jag vet inte men jag tror jag ångra sommaren

2012-12-15 @ 23:18:14

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0