It's not how your body look like, it's about how you work it

Såg på top model och kände mig flickig. 
Jjag får klagomål om att jag inte lever här. Ledsen för det. Blir tyvärr ingen förrättning på ett långt tag... Snart börjar jag gymnasiet. Pirrigare kändla
Finns inte. Just nu iallafall. Eller jo. Att vara kär pirrar mer. Och karuseller pirrar ocks fasligt mycket.
Det är europakonferensen denna vecka. Jag älskar det. Alla folk, alla glada miner, all god glass. Inget är mer somrigt än denna vecka. Och predikanterna, top notch!
 
Leverpastej

kyssar och fotavtryck
Postat av: Anonym

Haha vilket fint inlägg med mer felstavningar än ord.
Ojoj.. Vilken blogg.

2012-07-26 @ 13:12:21
Postat av: Anonym

HÄJ!

2013-01-05 @ 02:47:37

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0