YELLOOOOOOOW

Jag kom på mig själv att sitta och flina som ett kärt fån när jag tittade på världens bästa serie, Greys Anatomy. Då kände jag mig töntig, jättetöntig.

Idag har jag haft lockigt hår. Det kändes inte som mitt hår.. Vet inte om jag gillare eller om det bara va obehagligt.

Kollade även balklänning till banketten i slutet av nian, all by myself. Alla går med sina mödrar men min jobbade.. Och hon läser även min blogg så innan du tar illa upp kära mor DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA. Don't worry.
Jag hittade iallafall två stycken, en grön och en röd. Den gröna såg jag ut som en endaste stor grön alger och den röda så jag faktiskt, om jag får säga det själv, rätt så ståtlig i. Den var typ apenkel. Helt rak och högt skuren så ingen boobscandal. Den fixar min kära vän Noomi så bra själv.. Haha, internskämt.

Mina inlägg har en tendens att bli lite kbry men eftersom att min kära familj inte pallar lyssna på mig så måste jag få ur min dagliga dos av extrem egoism nån annanstans. Nån annanstans är internet.

Jag såg inte på dokumentären om fängelset imorse, hittade den inte.. Jag hittade däremot en annan dokumentär om Anders Breijvik (jobbigt efternamn har han ju.. stavas det så? watäwaa) som faktiskt helt ärligt förändrade mig lite. Jag började tänka tidigt på morgonen och då så var min hjärna redan på högvarv när jag kom till skolan. Den första lektionen som var matematik och som brukar bli ett rent helvete för mig eftersom att jag typ sover fortfarande, gick helt galant. Jag räknade och jag räknade rätt! Det är värt en applåd.

Tack Obama ♥

Nu ska jag se på den där fängelsedokumentären. Tredje gången gillt vare va?


kyssar och fotavtryck

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0