SJU RANDOM SAKER OM MICH

* Jag ljuger mycket och är mycket opålitlig men blir irriterad när ingen litar på mig.
*Jag har turkost hår som skiftar i grönt och blått.
*Jag bär simfenor två gånger i veckan.
*Jag trivs bäst halvnaken och ensam.
*Jag liknar mig själv vid ett äpple med ben.
*Jag är rätt så känslokall med otroligt dramatisk
*Min mail heter [email protected]. Coolt va? Jag är rätt så tuff ibland.



kyssar och fotavtryck
Postat av: Anonym

Ja du är rätt så tuff. Och jag gillar dig fast du ljuger som en turk. oj vad rasistiskt de blev. Nej det är ingen header. Men himmel varför ny blogg? Horigt är ju bäst. Fast föressten. Horigt representerar en hjärtekrossad olivia som pratar om problem. Du behöver nog en ny blogg. Ja jag tänker högt. Jag gillar denna. Det är ingen header det är en sån stjärna uppe i vänstra hörnet som jag har på min blogg.

2012-04-22 @ 23:05:19

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0