LET ME IN WHERE ONLY YOUR THOUGHTS HAVE BEEN

En blogg. Inte en ny dock.. Blogg.se hatar mig och vill inte att jag skulle ha en till blogg (den fjärde) så jag fick ta en av mina gamla bloggar och fixa lite med. Den är asful javeet. Ingen bryr sig så vi låter det vara såhär.

Jag tuggar stentuggummin. Dom är smaklösa och stenhårda.
Pissläkeroltuggummin
Bara för att det faktiskt är en blogg så måste jag ju typ ha en massa foton på mig själv, så här är ett par där jag posar med tuggummipaketet.
Fett snett när det inte blev hett.




Kyss på ingen ♥

kyssar och fotavtryck

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0