I DON'T EAT, I DON'T SLEEP, I DO NOTHING BUT THINK OF YOU

Omg Greys Anatomy är helt genialt vad bra det är. Dagens avsnitt var completely awesome. Jag klarar inte av att följa serier annars, Greys Anatomy är ett stort undantag.
Kbry javeet.

Idag har jag som levt i en bubbla. Den där bubblan är typ full av naiva tankar, långsamma armrörelser och technomusik. Jag gillar bubblan, fast det är mer som en glasbur. Jag och min vän Edel skapade en musikvideo in our minds. Den var awesome. Innehöll vargar, killing smoke, ensam bil och tomma skrik. Erkänn ni gillaren?

Soundtracket till filmen Drive är också helt awesome. Massa borta-i-tanken-låtar som får en att vilja dansa robotdansen. Thumbs up!

Jag har köpt ett fult nagellack som skär sig emot mitt hår. Det är äckelgrönt, typ grågrönt. Blev lite våt i ögat när jag insåg att jag inte kan ha det... Skoja. Jag kommer använda det ändå. Buuuusigt.

kyssar och fotavtryck
Postat av: LASSE

Bubblor!

(Snälla snälla fatta)

Man behöver bubblor ibland.

2012-04-23 @ 18:39:34

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0