GÖRAN ÄR INTE ETT NAMN JUST NU

Jag råkade sätta på musik högt och hela huset fick en smärre shock. Den var inte menad att spelas högt. Nu framstår jag emot of the year fastän jag egentligen inte är det. Attans. Skoja. Ingen bryr sig.

Helgen kommer bli lång och då måste man hitta på göran. Jag har hitills hittat tre stycken göran. Jag ska:
Campa en natt
Färga en väns hår
Plocka pantburkar på valborg (RIKEDOM)

Den låter ju riktigt tråkig. Vad tråkigt. Jag har inte lust att göra något av dom, jag vill vara med folk jag inte känner på ett ställe jag inte kan utantill. Spänning vill jag också ha. Ska nog se på en dokumentär om ett av världens sjukaste fängelser. Då tillfreds nog min längtan efter spänning.. Hoppas vi. Annars så.. nejnejnejnejnejnejnej.

kyssar och fotavtryck
Postat av: lasse

spöken finns. vi behöver inte färga håret. vi kan flyga till månen istället. du är beroende av att allt ska hända helatiden. du är så rastlös fast på ett annat sätt än jag. jag trivs med att göra ingenting. jag tror inte att jag vill åka till lunsentorpet för det blir för många. och det är inte så kul när vissa egentligen inte vill ha mig med. men om jag vill åka vill jag gärna att du ska följa med. men det funkar inte med vår plan. så vi får hitta på egna event. och vi får gå och titta på majbrasa på valborg. med eric jernberg, och massa andra. typ jacob leimar. och klas. eller så är vi inte med varandra på valborg och så kan du samla dina burkar. detta blev ett brev och du behöver inte publicera denna kommentar om du inte vill.

2012-04-25 @ 22:03:36
Postat av: Anonym

du vill vara med folk du inte känner. då borde du gå på fest.

2012-04-25 @ 22:04:14

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0