DET FINNS HÅLIGA TING, DET ÄR DÄR LJUS KOMMER IN

Ting. Jag änvänder det rätt så mycket nu för tiden. Det är så mycket finare istället för saker. Saker får mig och tänka på fula saker. Saker är inte fina, det är ting.

Idag har jag känt mig så fri.
På lunchrasten stressade vi oss in till staden där det var 50% rea på hela BikBok. Krigade efter de snyggaste plaggen och gick där ifrån nöjd som en äkta shopaholic. Köpte en vit, stickad tröja och ett linne med en blå varg som motiv. Jag är extranöjd med den sistnämnda. Tänker inte lägga upp foton på dom för jag är (starkt argument om 1 2...) lat.
Det var inte så fritt på lunchrasten om jag tänker efter. Vi stressade dit och sedan tillbaka. Stress. Det var så härligt med hög puls. Nu är min puls låg. Så låååågt.

Sitter och lyssnar på Kents nya album. Vågar inte säga annat än att det är bra för annars kommer det väl någon och dödar mig. Men det är faktiskt bra. Jag är inget galet fan av dom även om jag älskar dom. Orkar inte vara fan. Jag är ett stort fan av mig själv. Får duga så. Iallafall så är albumet bra och Kent är bra. Jag skulle vilja gå på deras konsert. Vill även gå på Håkan Hellströms konsert. Han är så skön, älskar hans konserter. Dom är så himla Håkan-aktiga. En svettig Håkan och en lugn publik. Lättöl och snygga pojkar som sjunger med för dom är Håkans vänner.
Jaggillardetmycket. (Edels grej men jag stal den nu. Attsättaihopmeningarförattmaninteorkar.)

Kolla. Jag hittade en intressant knapp på min kamera. Den fick mig att inte existera. Bara ett spöke. Spöken finns inte, de är som känslor. De känns.

 


kyssar och fotavtryck

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0