56 MINUTER AV BRUTAL OVERKLIG VERKLIGHET

"Today I died. I died yesterday and tommorow. And at night I fly."
- Patrick Nolan

Citatet är ifrån en fånge. Han sa många fina saker.
Den där dokumentären fick mig att rysa. Det var inte för att den var så bra utan för att dom nämnde flera gånger att dom hade gett upp på verkligheten. Att dom accepterade fängelset och att dom försökte att inte tänka på framtiden och ge sig falska förhoppningar. Se den säger jag bara. Den finns på svtplay där du söker på K special at night I fly. Värt dina 56 minuter. Helt klart värt.

Btw så börjar jag känna att jag inte riktigt kan stava idag.. Jag måste dubbelchecka mina inlägg minst hundra gånger för att inte ha en massa stavfel.. Jobbigt läge ju.

kyssar och fotavtryck

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0