tryggare kan ingen vara än Guds lilla barnaskara

Jag ser på prinsessan Estelles dop. I repris för er som fick en whatthefuck där.

Och medan jag ser på det så kom jag att tänka på att kungen ser jämnt så tjurig ut. Inte jämnt, det fattar ni väl men han har som liksom de kinderna och mungipor. Och han ser mysig ut, på samma gång. Fast ändå så ser han ut som en sådan rik businessman som slår sina barn med en käpp och sedan går ut i sin fina trädgård och dricker fint kaffe med fint folk. En skit med andra ord. Kungen. Kungligt att vara kung. Född till kung liksom, shit vilken känsla.

Sen kom jag på en annan sak. Prinsessan liknar sin far. jättesupermucho. Hon är inte jättesöt nu men kommer bli fin sen för hennes far skulle vara snygg om han var tjej. ja.

Sen kom jag att tänka på att VA TYST och fin hon är under dopet! De måste typ ha gett henne något lugnande innan... vilken skandal det skulle vara om så är fallet. shiiiet jag kan se rubrikerna framför mig! Eller nej det kan jag inte men nästan.

Jag kom förresten på vad det var som Julia sa som var lite smart:

Okristna har oftast något emot kristna men inte tvärtom. Det är nog för att okristna känner sig träffade. Deras livsstil är så syndig. Men kristna å andra sidan har oftast inget emot okristna.


Det var kanske inte så stort men nu slipper du gå runt nyfiken Hanna! Jag använder inte glada gubbar men annars hade det stått en där.

kyssar och fotavtryck

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0