kärlek är egoism för två

Orden. Dom har fastnat i mitt huvud. Jag känner mig trött, är nog rätt så trött. Orden. Kan inte formulera mig och ingen förstår. Det jag har att säga är inte viktigt men jag vill få det sagt ändå. Obehagligt.

Därför är det skönt att skriva. Inga röster behövs, bara ord. Bloggar är så roliga. De med tankar och ord iallafall. De som berättar om något som de tänkt på. De som innehåller sådana där fina bilder man vill gråta, skratta och äta med ögonen. Förlåt. Osammanhängande och konstigt. Trött.

Jag vill vara riktigt kort idag. Ha glasögon och vara inte jag. Bära endast en skön klänning (jamen underkläder och glasögonen förstås) och läsa.

Vädret då. Det är bra.. Jag trivs i sol men jag har brist på svala kläder så regnet och vindarna tillåter mig gömma mig i mina munktröjor (hade en iskall tröja idag. död.) för det gör inte värmen.

Aaaaaaaaaaaaaaaaah.

Jag orkar inte mer. Fast jo det gör jag men jag säger att så är inte fallet för då blir ni nyfikna och vill ha en fortsättning.

Inlägg som dessa är verkligen hjärnstrunt.

JAG SER. OBSERVERAR OCH ANALYSERAR. SEN GLÖMS DET. FÖRFLUTET.

Talade med en vän idag. Han sa att man kan vara lycklig med droger, även om lyckan bara är ett piller. Jag kan inte se lyckan som piller. Jag är ju lycklig ändå. Blir så irriterad.

Förlorade själar. Vandrar som levande men snart döda.

kyssar och fotavtryck
Postat av: Edel

Skönt att kunna analysera och sen glömma det. Hjärnan slipper bli så full om det bara passerar istället för att det kommer massa som stannar. Och minns du inte, man kan inte skylla sin personlighet på att man är trött. Eller? ilikeyou och våra störda konversationer och en dag i sommar ska vi skriva en bok som ska heta, visa ord av Alf och Lars. De var unga på sjuttitalet och vet allt om livet och inget om jobbet.

2012-05-14 @ 18:52:43

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0