KAN SITTA... OCH TITTA... OCH INTERIMMATÄNKA

Lovely. Ordet lovely, det har fastnat går som i repreat i mitt huvud men jag vägrar att anvönda det offentligt för... det är som liksom inte riktigt jag. jag är ju jag.

Ser det här rätt så ofta för att bli lika förvånad och imponerad (?) varje gång.
ja. tanken lyder såhär:

Jag ska vara mig själv. Men om jag inte vet vem jag är då, hur ska jag då kunna vara mig själv? Om jag inte vet hur jag vill vara, vem jag vill vara och när jag är mig själv. Vem är du att döma mig?

jag... jag tror jag gillare.

Har lust att skriva en bok, en bra. i sommar smäller det för då ska jag skriva om Lars och Alf.

Tårar skär i hjärtat. De som liksom bränner och tär på en. Inte ens egna för er som är lite egoegoegoego.

pusshelleverpastej.

kyssar och fotavtryck
Postat av: Anonym

Känner igen det som står kursivt. Gillardet. Jag tycker du är de du är

2012-05-22 @ 22:50:15

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0