DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKA. LYCKA ÄR VÄGEN

Jag känner ingen stress. Mina ben springer och jag fixar som en äkta hemmafru. Roligt, ja faktiskt.
Jag sitter och drömmer om annat än dethär och dricker te ur min käraste badbalja. Livet leker när det regnar och man är pigg. Hade jag hunnit skulle jag gått ut på en promenad längs ån men det ville sig inte tiden, synd men jag trivs ju som sagt härinne med. Bryter rutiner och vanor för jag pluggar och leker livsnjutare, det brukar liksom inte gå ihop.
Nu ska jag mysa med min familj och dricka ännu mer te.
image descriptionimage descriptionimage description
Drömmer om att sova i en sådan säng. Det blir nog så snart, när någon vill riva min tapet och måla väggen vit. Denna någon är typ min mor.. Eh. Eller min far, jag kan ju inte sånt.

kyssar och fotavtryck

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0