HAJAR MED HAJMUSIK. JUST SÅNA HAJAR.

Alla (inte alla) har så mycket att säga. Så mycket bra, så mycket som man liksom blir helt galet full av tankar av. Sånt. Jag bara hittar, tänker men hinner aldrig skriva ner det. Aldrig var och alla var överdrivet men jag är tydligen sån. Jahaja.
Hajar. Vi är som hajmat. Slukas, tuggas, krossas av världen. Världsligt är hajen.
Min lilla kusin är rädd för hajen, han kanske har sett igenom detta. Sett och nu förvarnar han. En treåring som just bara är rädd för hajen. Hajenhajenhajen. Om jag var artist skulle jag heta Hajen för min musik eller watäver skulle krossa. Budskap.

Igår, igår kom en fin vän på en sak. Ett ting tänktes av Julia. Hon eller så vare Edel men jaja.. Iallafall innan jag glömmer det..
glömt. skit.


kyssar och fotavtryck
Postat av: HemkäraHanna

Och jag som blev så nyfiken! ;)

2012-05-23 @ 14:51:50
URL: http://hemkarahanna.blogspot.com
Postat av: Hörru

http://www.youtube.com/watch?v=Vbgl685AR30



Hon heter Hajen. Coolt.

2012-05-23 @ 15:16:29
Postat av: Anonym

Det finns också en annan artist eller så var det ett band som heter hette hajen som jag lyssnade på förr

2012-05-23 @ 19:17:14
Postat av: olle

Hörru jag vet nog vem du är.. och hon var rätt så cool faktiskt. nån har redan snott mitt Hajen, attans.

Finns det ett band OCKSÅ? åh, det verkar ju poppis.

2012-05-23 @ 21:15:34

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0