goodnight, sleep tight and dont let big bugs bite!

Är det en slump att beröma och bedöma är slående lika?

Fruktansvärt många inlägg idag...

Jag ska få sova i mamma och pappas säng inatt, (far är ej hemma) HÄPPIEFEJS!

Jag vill kunna joddla. Typ som min farmor kunde en gång i tiden. När jag var ett vårtsvinsbarn.

Joddeli hi joddeli ho. jihaa?

Nu ska jag sova för att imorgon kommer jag vara trött annars och det är friidrottsdag och åh.

kyssar och fotavtryck
Postat av: louise

jag älskar att sova i mamma och pappas sääääng! bästa med att pappa åker bort :D

2012-05-24 @ 20:26:58
URL: http://captureddreams.se
Postat av: Edel

Samma här. GÖr alltid det!

2012-05-25 @ 00:13:41

:

Här får du skriva ett namn, helst ditt egna men det är inte ett måste.:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (den syns inte här, endast moi kan se den..)

URL/Bloggadress:

Det här du ska skriva allt mellan himmel & jord.:

Trackback
RSS 2.0